Använder Blogger.

Summa sidvisningar

lördag 18 juni 2011

Mobil update och lite lätt avis!


Jag är redan förälskad i min nya mobil!
Appar hitt och appar ditt, helt underbart, plockar och pillar på den nästan hela tiden och den går ju nästan och använda till allt^^
Ja efter mycket om och men så har ju jag med skaffat mig en Iphone och det var inte en dag försent! När jag väl nu köpt den så är jag sjukt nöjd.

Det bästa är ju att jag kommer kunna ringa ,sms:a och surfa hur mycket jag vill.
Sen var det där med bra appar, tex viber,whatsapp, facebook(så klart) mm.

Viber en är något jag gillar på riktigt!
Med hjälp av den så kan jag ju prata gratis med alla som har den appen!
Tex Rooni som nu är i U.S.A.


Ja det funkar vart som med, super, där måste jag ju erkänna att jag är lätt (ganska mycket) avis.
Sol, värme, bra shopping och massa roligheter nästan hela tiden!

Han har tex nyligen varit på Kennedy space center och så klart en massa shopping till en billig peng!
 JAG VILL MED!!!!!



Så nu har du fått ett erkännande från mig med^^
Hoppas du är nöjd med det med.

Men ack och ve inte ska jag vara bitter, jag har ju faktiskt frågat om  det skulle kunna shoppas lite åt mig med, så slängde över lite pengar till han och sa att han har fria händer. Så får se vad som kommer hem från staterna till lilla mig^^


Lördag här och snart midsommar(bara en vecka kvar), så jag ska ta mig ner till systemet och fixa det så man slipper så i en super kö i veckan!
Ett måste för mig är ju så klart sill och snaps!

Och när det kommer till snaps så ska det vara O.P. Andersson och inget annat.


Vad dricker ni till sillen?
Äter ni sill?


Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil