Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 3 juni 2011

AXEL IS HERE



Efter gårdagens after work och bubblande efter med Jack the man. Så vaknar vi upp lite små sega(andra mer än så)
Men Som vanligt så har Mr Jack mycket och göra när han är här hemma, folk som ska träffas och ställen som ska besökas.
Jag fick då för första gången träffa unge herr Axel för första gången. En trött men söt pöjk. Han är då producerad av mina kära vänner Mathias och Carro.



Som sakt så var han lite trött, men har man varit uppe sen 05:00 så är väl vem som trött?

Gänget skulle åka iväg till Loftahammar och njuta av solen medans en annan får gömma sig här hemma i stan i väntan på och jobba. (bara några dagar till)

Mr morgon look, hehe.
Tankarna ligger på att jag sticker ner till Vimmseby(Vimmerby) och hälsar på mina släktingar där ner. Evigheter sen jag var där.
å ska bli riktigt skoj och träffa folket igen. en mer om det senare.
Vad gör ni en fredag som den här??
En del av er vet jag ju redan har tagit helg.
Jag kör på som sakt ett par dagar sen tar även jag lite helg (igen ^^)

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil