Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

Godis gris i Vimmseby



På söndags kvällen slog det till!
Jag och en av mina kära fastrar fick det där jobbiga suget efter socker, fett och onyttigheter!
(jag som brukar sukta efter glass normalt sätt men icke den här gången)

Klockan var runt 21 och inget i närheten som var öppet.
MEN säger faster dom har ju öppet till 22 på godishuset utanför 
Västervik!
Vi hoppar in i bilen likt Batman(batwoman)och robin.
Vi ville ha godis såååååå illa!
Väl framme med ca 15 min till godo att plocka "lite" godis så läser jag skylten.

Godishuset
över 600sorters godis!

Redan då insåg jag att det var kört, det skulle inte bli "lite" godis här inte.

på bilden ser ni resultatet av det besöket.
  • 3kg lösvikts godis av alla dess sorter
  • 2st påsar lant chips
  • 1st flaska cola
  • 2st stora kulor glass(färdkost hem)
Ett riktigt lyckat besök måste jag säga och ja godiset är nu borta. tog dom sista bitarna i onsdags^^

Vad har ni för onödiga behov här i livet??



Byebye for the moment//Jocke

1 kommentarer:

Anonym sa...

CHOKLAD är mitt "onödiga" behov, fast det är nog faktiskt nästan en livsnödvändighet! Riktigt mörk ska det va! Ha en skön helg Joakim! Kram
/Åsa T

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil