torsdag 3 november 2011

Urk!


Urk , blä och tvi!
Under tid nu så har jag lyckats vända så brutalt på dygnet.
Lägger mig vid ca halv 4, 4 och så går man upp mellan 12 och 13.
Inte okej om man frågar mig. Jag vill så gärna bryta det här jobbiga mönstret.
Så det bästa jag kan komma på är mer eller mindre och försöka att slänga mig i sängen nästa så fort jag kommer hem från jobbet.
Och det blir ju då runt 00 tiden.
Så bara på och ge det ett försök och lika väl slänga ditt några fler alarm på morgonen.

Sen får vi se om jag lyckas få en lite "normalare" dygns rytm.


Några andra tips från er som kan hjälpa???



Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil