lördag 12 november 2011

En vanlig fredag

Nu när kvällen är kommen så sitter/ligger man här i soffan i väntan på syster och en cola^^
Jobbet under dagen har varit helt okej, trevliga gäster och godtag miljö.
Vid hemgång så vart det och pratat med D.
Hur trevligt som helst och guld värt!

Men imorgon kommer det bli annat, Platens slår upp dörrarna igen och så klart kommer jag vara där^^

Men nu är det bara och vänta på syster och sen sängen om jag ska lyckas komma upp i tid för att slänga ihop lite saffrans bullar.

Hur har eran fredag varit??

Bybye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil