fredag 4 november 2011

Mormor på FB!!



Jag måste ju bara få stoltsera lite med min tuffa mormor.
Har fått höra från en del vänner att det inte är alla som har en mormor som är aktiv på FB.

MEN DET HAR JAG!!!^^


Här på bilden så ser ni henne njuta av den Spanska värmen nere i deras hus där.
Eftersom dom bor nere i Spanien vinter halvåret så är jag extra glad över att hon finns på fb men även skyp.  Så tack vare det har jag nästan daglig kontakt med både henne och morfar.
Helt underbart!
Morfar njuter av polen då och då ^^

Om dom bara kunde komma hem under jul så skulle det vara super!

Älskar er så mycket och hoppas att ni njuter fullt ut där nere i värmen medans vi fryser mer och mer här uppe.

Massa kärlek till er!


Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil