fredag 18 november 2011

On the road!


Så var det dax igen för att sitta på tåg och blogga likväl njuta av gott sällskap!
Den här gången blir det att åka söder ut till min älskade "bror" Jack ooch som sällskap har jag våran (hans) "systrer" Onkan!



Det kommer bli en helg som vi inte glömmer på  länge! LOVLEY!!!!

Allt från pub häng till vilda party kvällar och så klart endel shopping med!
Malmö here we come!

Så vad har hänt mig annars då???

Jo föra veckan var det ganska lugnt med lite utbildning och de, men sen så kom ju Kalmar och spontan hälsa på.
Som tur så fanns det ju en premier attt gå på med.
Platens öppnade efter en hel delt ombyggnad, sedan så har även lagt till en restaurang och lougne del.
UNDERBART!

Men innan vi  hamna där så var jag på jobbet och kalmar satt så snällt och vänta på att jag skulle gå av mitt pass.

Så när jag väl fick sluta så gick vi hem till mig tog ett eller några glas vin  för att prata lite mer ostört.
Sen vart det bara och bege sig ner mot premieren^^
Där så satt redan Frugan, Theo(kökschefen) och Emma(kollega)
Och är det premier så vill jag ha BUBBEL!!!
Så en flaska fick det allt bli, det vissa sig att den kosta runt 3 lapp, men vad tusan gör det^^
Gott var det och en till kom in senare.


Mycket prat, bubbel och dans blev det under kvällen , men sen tar ju allt roligt slut eller klockan blev 3 och dom stängde.


Så Jag och kalmar begav oss hem för att få sova ut.
Dagen efter så var vi i det tillstånd som vi förkänna. Någon värre än den andra ^^

Inga namn ska sägas.

Så det fick bli en ren soff dag med ett undantag för mat!
Lite twilight maraton senare på kvällen och söndagen var gjord.

Måndag så var det dax och möta verkligheten igen. kalmar skulle röra sig hem och jag jobba.

Underbar helg med gamla och nya vänner.


Så vad gjorde ni i helgen??
Och festar jag för mycket enligt er???


Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil