onsdag 2 november 2011

tiden som kommer

Veckorna som kommer så kommer det vara lite och göra för mig känns det som.
Och det börjar nu på Lördag kväll. 
Då min älskade vän Lady Di kommer ner från Stockholm , det kommer bli natt supé och massa mys prat!
På söndag så tänkte jag att om vädret tillåter så blir det och köra en riktig vända runt ån i rask takt! Så ta med tränings kläderna Di ^^



Senare näsat vecka så blir det kurs för en del av oss på jobbet.
Nämligen Innom alkohol hantering.  Så Tisdag och Onsdag sitter man vid skol bänken igen.




Efter den veckan kommer så är det dax för våran stora vin provings dag på jobbet (Da Vinci)
Ska bli riktigt skoj och få lite mer kunskap om dom Italienska vinerna.


 Söndagen som kommer den här veckan här så är det också planerat att bli lite middag med min kompis D. Lax swer det ut och ligga på menyn. Han är en sån sucker för fisk hehe.
Så ska göra mitt bästa för att tillfredställa han .



Sen helgen som kommer där, den 18 och fram så kommer jag och "syster" (Onkan) Ta oss ner till "broder" Jack i Malmö! Kommer bli helt underbart!
Det finns det inga tvivel om alls!
Shopping, festande och massa umgänges tid!



Så lite finns det och göra framöver men mycket att se fram i mot ^^


Och sen kommer jul tiden och då ska det fixas och styras här hemma! Första riktiga julen här i staden .
Allt från pynt till uppesittarkväll med vännerna.




Hur ser det ut för er framöver???


Bye bye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil