fredag 18 november 2011

Mys middag med the Naffe!



Onsdag och jag är ledig på kvällen!!! WOW!

Så istället för och sitta hemma och städa så ringer jag Naffe och ser till att vi träffas över lite mat på platens! (ja jag gillar stället) Inga problem med det.
Så klart såg jag till och få in städpersonal som tog hand om lägenheten med^^

Bordet var bokat till 20:00 och vi satte oss  nästan då.
På menyn för kvällen stod(för oss)
Ryggbiff , honungs glaserade rotfrukter,chili bea och pomme. Mumms.
Ett eller 2 glas rött.
Och avslutningsvis så bjöd kocken på dessert.
Mjölkchoklads mouse
och päron pannacota.

Allt var underbart gott och sååå trevligt.







Älskar våra stunder ihop, oftast blir det ju snabba luncher , men inte den här gången utan nu fick vi tid  och prata vilket vi gjorde med, vi lämna Platens restaurangen vid ca 23:00 och gick ner till nattklubben istället för en drink^^


Det hela sluta med att vi gick hem vid ca halv 1 tiden.

Underbart!




Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil