torsdag 28 juni 2012

Midsommar oh midsommar!!

Ännu en gång sitter man då här på tåget mot Linköping. Efter att haft ett par underbara och fartfyllda dagar uppe i Stockholm. (några dagar sent upplagt dock)


Allt från stor shopping till midsommar festen, spel nördande, tokigt åkande på gröna lund och avslutar allt med dunder och brak med att rocka loss på Patricia!!!
Massa kärlek till Diana och Rooni, ni gjorde mina dagar.
Sen hade jag turen och få lära känna några nya personligheter med.


Zandra och hennes man Niklas.


Och Roonis underbara kusin vitamin Jenny!


Helt crazy och underbart. Slänger upp. Lite bilder så får ni ett litet hummm om hur det har varit.



Resan upp i helhet.










Låt shoppingen börja!





Totalt var det när bilen inte fick slut på utrymme.
Var nästan så jag fick sitta på taket men NEJ DÅ
inte ska du sitta där!
Vi lägger bara allt på DIG!



Väl hemma på Rooni Mansion så slängde vi upp allt och fota med fina/lyckliga modeller. (tacka gud för vin!) 



Slängde upp tält och belysning + att vi gjorde våra egna lycktor (mest Zandra och Rooni, jag fixa glassen)







Midsommar kom och jag fixa rabatterna och gräsmattan.
Tyson godkände g-mattan direkt när han kom.





Zandra och Niklas + Tyson 


MIDSOMMAR SKÅL!!!!






Värden hälsa alla hjärtligt välkomna med humöret på top!







Värden och hans gäster



Dagen efter bilderna hoppar vi och visar istället efter efter bilden 
(när både jag och Rooni vart framme)






J*vlar där kom visst en ändå^^






Lördagen gick sedan i Dianas tecken!
Galna åkturer, massa god mat och lite spel nördande!







Skoj skoj skoj!





Söndagen så blev det mer spel och en fika ha jag även med ihop med Dennis.

Sen på kvällen så blev det PANG avslutning med Ronni c/o!!




Jag, Alex och Rooni.
(snyggaste killarna i stan om man frågade Jennie)


Tillräkligt snygg för att få en puss av snyggingen^^
På Patricia var Ronni givmild ännu en gång! (tack ännu en gång!)


Rooni med hans underbara kusin vitamin Jennie!
(eller var det Ronnie och Jenny???)

Tack alla underbara för den här lång helgen som var!
Ser fram i mot nästa!




Vad gjorde ni???



Byebye for the moment//Jocke




(En del av bilderna är lånade av Rooni)


0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil