måndag 4 juni 2012

En lugnare tid framöver.





En underbar helg till har gått förbi, massa skoj med dans och mycket mer.
Men nu är det dax, medan studenterna runt om i vårt  avlånga land laddar upp för deras kommande avslutning så laddar jag om. Och på börjar en lugn tid.
Det har väl inte blivit för mycket men jag känner att det är på tiden för en "rening" så varför inte ta den nu.

Med lite tur så kommer jag väl kunna vända om mitt dygn med.
Har allt för länge gått och lagt mig för sent och gått upp ännu senare.
Det ska nu bli ändring!

Tanken är ju att jag ska lyckas få ihop till ett sundare liv. Vilket jag är på god väg till med. Äter mer än vanligt och även nyttigare!
Träningen går bättre och bättre! Men nu ska det bara gå uppåt för mig där^^


Målet är väl för min del att få tillbaka min "gamla" kropp. Och lite till^^
Det borde gå! Bara jag kämpar på lite!!!!


Nu kör vi !

Byebye for the moment//Jocke


0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil