fredag 1 juni 2012

MIdsommar hemma!



Så var tågbiljetter bokade, evenemang bokat.
För min del blir det och åka hem till Stockholm och fira midsommar med några av dom bästa. 

Rooni, Lady Di och Kina bla.
Rooni tog tag i det hela och ser till att den blir: 

 Midsommar @ Rooni Mansion!!

Det kommer bli något att minnas, det kan jag lova. 
Det som är sååå skönt är att jag åker upp redan på torsdagen och stannar till måndagen (om man lyssnar på tågbiljetterna)så blir lite av en mini semester.

"intro text" från evenemanget:

Midsommar ska vi ju alla fira (heja svensk högtid ((högtid vi kommit på för att få supa och ligga))) så därför så ska vi göra det hos mig......supa alltså!!!

Kommer så klart bli sååååå mycket mer än och "supa" om jag gissar rätt.Rooni är en av de få jag känner som lägger mer än 110% när det gäller något evenemang.

Jag sa på skoj att jag skulle ta med mig min kära Zebra, han som alltid hängt med alla år och som det har slutat med att jag sovit i^^
Zebran är då min kära midsommar tält.

Så i värsta fall sover jag där då. Men hoppas på en skön säng!

Det här är något jag längtar sååå efter!
Vänner, fest, nytt folk och hem,  UNDERBART!!!!



Hur ser era planer ut för midsommar???

Byebye for the  moment//Jocke







0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil