lördag 2 juni 2012

En jurist i samlingen.



Stor vecka för min äldsta och käraste vän Jack!
Efter många års slit så är han äntligen färdig pluggad, nu är det bara den håra verklighetens arbete som gäller för han.
Sjukt stolt över han, sen inte nog med att han är blivande stjärna inom den juridiska världen. Han har ju faktiskt lyckats lägga till ännu ett språk (japanska) till sitt stora förråd av språk. Han "bemästrar" ju redan svenska, engelska, franska och latin.
Inte dåligt av en vanlig dödlig^^

Som jag sade, riktigt stolt över dig vännen!
STORT GRATTIS!


Det kan bara tilläggas att den glädje du gett under åren är något jag är tacksam för och hoppas oss få del allt fler stunder ihop. Vi kallar ju oss för bröder för inte.

Så avslutningsvis blir det ett par kärleks ord från Sex and the city om man frågar en del, men det är Ludwig van Beethovens från början.
Jaja kalla det vad ni vill jag ser det som broderlig kärlek.

ever thine
ever mine
ever ours 





byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil