fredag 10 december 2010

Syskon!

Jenny Nr2 av oss

När jag vaknade i dag kom jag och tänka på min kära syskon.
Att det var ett bra tag sen vi sågs, vi är ju alla 3 inom restaurang yrket så blir mycket blandade tider som vi jobbar.
Inte så ofta vi ses ihop, blir väl när det är något med familjen typ jul eller födelsedagar.
Visst skulle jag vilja ha mer tid med dom men vet att det inte gör sååå mycket, vi vet var vi har varandra.
Men ibland så saknar man dom lite extra.
 Jenny och Julia syskon små ;)
Tur för mig att jag får hjälp av hela familjen nu när jag ska flytta och eftersom det är så nära jul kommer det bli nära mellan gångerna vi ses. Sen har vi väl fått oss en dos av varandra så vi klarar oss ett tag hehehe.
Vart jag mig än i världen väder vet jag att jag har ett hem med öppna famnar som väntar med er två längst fram!
STORA kramar systrar mina




Julia Nr3 av oss
//Jocke aka Bror

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil