fredag 10 december 2010

Ego eller bara lite självsäkerhet?


"Gammla"



Det var inte allt för länge sen jag inte var nöjd med hur jag såg ut kroppsligt eller mentalt. För bara några år sen så lyckades jag faktiskt  inse att jag ser tätt ockej ut och att jag inte alls är så dum som jag trott.
Som bevis på det så gick jag och fotografera mig i enbart underkläder (vilket många av mina vänner vet)
Sen som en present till mig själv så trykte jag upp det fotot jag vart nöjd med och sen hängde jag tavlan  mitt i vardags rummet. som en liten påminnare om vem jag är.
NU har jag faktiskt gjort det igen eller ja jag har inte gjort en ny tavla utan fottat mig. Riktigt skokj och kände mig mer bekväm med det den här gången hehe.

Men frågan är vad ni tycker?
Egoist eller bevis på självsäkerhet?

Jag står för det och gillar det är mer rent nyfiket jag frågar.
Såklart blir det lite bildbevis:)


"Nya"


//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil