tisdag 7 december 2010

Förbättring och så jobbet då.

Den här vill jag ha på ryggen fast lite omgjord och i svart;)


Ja då sitter man här och kollar igenom alla gaddar man har. Och vet ni vad?!?!
Jag vill skaffa fler inte massor men några till.
Till min stora fördel har jag en kille som är riktigt bra och trevlig plus att han inte är snuskigt dyr.

Jag funderar på och låta han vara killen som gaddar ditt min ryggtavla som jag vill ha. För jag har nu bestämmt mig att nu när jag flyttar så blir det en nystar i mitt liv. Träna bättre (närmare till gymmet) Fixa till mig (gaddar och stil)
Sen så ska jag bli en mer social kille mot mina vänner, ni som jag tyvärr inte träffar så mycket (mycket tack vare mitt jobb).






//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil