fredag 3 december 2010

Bokat o klart!



Ja då var den här dagen klar med.
Börja med lite shopping på IKEA med linda Travtjenko! Underbar början!
Vart lite badlakan och annat blandat till nya lägenheten. Sen så kolla vi in allt annat jag ska köpa sen när jag har flyttat, allt vart godkänt!
Det bästa med shopping var att jag inte betala något med egna pengar utan bara dricks(wiiiii)

Sen vart det till och jobba idag med då.
 ett sällskap på 33per och sen lite blandat men vi hade det fullt på 2½ i servisen. Vi klara det så klart.

Sen nu när jag kom hem så BOKADE jag buss resa till Ullared den 15/12.  Då ska det shoppas julklappar till hela goa familjen och de vänner jag  tycker ska ha en eller två.
För tillfället är det ca 10 personer och köpa till. Med familj inräknad. Men ni som får i år ni är exakt som jag,, Mysmongon. Därför jag  har er som vänner!

Och allt det här med Ullared börja med mamma som tog med oss när vi var mindre, så tack mamma för det alltid bra och ta en tur ner ditt men du måste man åka ca 10 talet gånger ner på ett år? om det nu inte är mer haha.

//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil