torsdag 2 december 2010

Äldre kvinnor och nyp i baken! (med tillägg)


Ja då så var en dag/kväll på jobbet avklarat, helt okej kväll visst inte massor i dricks men vadå så länge man har skoj så spelar det ingen roll.
Men det som är lite skoj samtidigt som det stör mig en del så är det när kvinnor äldre kvinnor nyper mig i baken medans jag serverar dom. Okej jag har en snygg röv det vet jag men vad fan kan dom inte läsa mellan raderna?!?!?!
Jag är för det första för ung för dom, för det andra inte intresserad och för det tredje så är jag ju gay!
Och jag vet att det sysns och märks, vilket jag står för med. Men att dom vägrar och se det eller inte ser det alls kan jag inte fatta.  Varför nypa mig i baken??
 
Det var den stora händelsen ikväll.

Sen så prata jag lite med några kompisar idag och kom in på det här med jul och vad man önskar sig i julklapp. Ja jag är som en 5 åring när det gäller julen.  Och för första gången på länge vet jag exakt vad jag önskar mig som jag vet att jag kan få.
1. Presentkort på IKEA (Super när man flyttar in i ny lägenhet)
2. Presentkort på H&M (jag som endå shoppar där som en tok)

Och det är allt! Många säger (även jag) att presentkort är opersonligt men inte just nu inte för mig. Jag kommer kunna köpa dom sakerna jag vill ha till mitt nya hem och det betyder allt just nu. Så snälla snälla SNÄLLA Tomten gem mig presentkort från IKEA och H&M! jag ber dig;)

Det där andra som jag önskar mig den där nr3. Vet jag kommer ta tid om än inte år för mig och få.
En PV (pojkvän) men som sakt man kan ju alltid önska sig.
Trodde det var något på gång för ett tag sen, men det tror jag inte just nu att det kommer bli något av.
Känns inte som det just nu, Men jag släcker inte hoppet än, hoppet är det sista som lämnar min kropp det ska ni veta.  Så får se, så länge jag får behålla han som den underbara vän han är så är jag nöjd. För när vi väl träffas och umgås är han riktigt mysig och go på alla sätt och vis.
Han är en sån där kompis som man bara vill ha.
Men men nog pratat om det.

Imorgon blir det IKEA med Linda T för att få det grejer jag vill ha i lägenheten godkända.
Inte tror jag att hon kommer säga nej till något(hahaha) så det kommer blöi en bra start på dagen innan jobbet för sen är det bara och köra på ca 55 personer förbokade. Det är som en mindre lördag. Så länge säger jag tack och god natt!




//jocke

1 kommentarer:

Unknown sa...

Nu har jag lagt till dig...Iam a your 'stalker' ;P

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil