fredag 26 november 2010

Snart jul!

Sitter o tänker lite nu vid skrivand stund och kommer på att det kommer bli jävligt mycket för mig den här julen. Jag har bestämmt mig för att jag ska för att hinna med och åka ner till Ullared och köra all julklapps handel. Nakdelen är att det inte finn sååå många buss resor lediga så nära inpå, sen är det ju det att många verkar tycka att Ullared inte är så mycket och ha efter vad dom sett på tv. Men det tycker inte jag stämmer jag har varit där X antal gånger och jag har alldrig stått i kö för och komma in i varuhhuset. Sen hittar jag alltid något till alla jag har i tankarna.

Förra året var jag klar med alla julklappar på ca 4-5 h o det var jag riktigt nöjd med!
Fick inga invändningar på klapparna jag gav!

Sén så flyttar jag ju mitt innan julen, jag fick reda på för ett lite tag sen att jag får tillgång till min nya lägenhet den 20/12 istället för 1/1 vilket är super.
Det är ju bara att jag ska min traditionela bingo och glögg kväll den 23. Vilket gör allt blir lite extra stressigt med och få lite ordning i nya.
Ni som inte hört eller läst så blir det Drottning gatan 50 som jag flyttar in i. Så snart så åker man från landet in till stan och det kommer passa mig super!

Så nu sparas all dricks man får för och kunna köpa det där lila extra i inrednings väg, men mer om det senare:)

Ikväll blir det full rulle på jobbet, är så många som har förbokat hos oss för och sen kunna sticka ner till CC (Cloetta Center) för o kolla på Björn Skifs. Så ikväll blir det rocken n roll som fan! Bara och dansa och le!
Sen kan det ju hända att mna går ut o dansar lite på Platens eller något det märker vi.

Vi syns i vimmlet!

Byebye

//jocke


0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil