måndag 29 november 2010

Gaddning!

Förre


Efter en fart fylld helg med massa jobb och fart, ja visst en del party blev det med haha.
Igår så jobbar jag som vanligt men började vid 12 tiden vilket inte var någon höjdare men det står jag ut med. Har så goa killar i köket så det funkar! Vart en ok dag med lagom folk och lagom spring för mig.
Sen var det bara och sätta sig på tåget till sängen och sova. MEN stora nakdelen var ju att tåget var sååå försenat så där fick man stå och frysa skiten av sig.

Idag så har det varit en lugn dag med gaddning eller repaeration av dom gamla stjärnorna jag har. NU är jag riktigt nöjd efter ca 3 timmars sitta still och så kallat lida. Men det är det värt!!! BIG TIME.
Vad ska jag göra här näst??

Snart blir det sängen för mig men innan en varm dusch.
Imorgon är det jobba som gäller kankse om inte chefen ringer och säger att dom klarar sig utan mig hahaha. Vi får se.



Efter


Natt på er gott folk.
//Jocke

1 kommentarer:

Naffe sa...

I like!!! ;)

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil