fredag 26 november 2010

Början på tankar från den vänstra sidan!

Jaha då har jag med börjat blogga, känns lite konstigt med tanke på att jag inte sett mig som någon bloggare alls.

Jag har ju inte tiden till det och jag har väl inte ett sååå intressant liv heller, men va f*n! Kan ju vara skoj och få ur sig lite och kan man få lite feedback så varför inte.

Efter lite om och men så har jag med väldigt mycket hjälp från en go Kollega (Paulo) så har jag fått iordning på min blogg. Hoppas ni gillar det ;)



0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil