lördag 27 november 2010

Björn Skifs och bakis.se

Ojojoj, igår vart det fullt upp av allt hehehe.
Först på jobbet så öppna vi vid halv 5 och då smällde det till. Allt detta för att Björn Skifs spelar på CC (Cloetta Center) igår och ikväll! Den mannen kan dra folk det säger jag bara!
 Jag o mina kollegor sprang över hela restaurangen och lyckades hålla det under schak. I slutändan så var gästerna nöjda och glada!

Efter jobbet blev det en sväng ner till platens för och ta en öl efter, men det blev lite för mycket för unge herrn den här gången. Men det får jag leva med. lite fylle sms och dans. Tur att man håller sig på säker mark med vänner hahaha.

Så idag när jag vakna blev det och ligga kvar lite längre o inte hoppa upp direkt hahaha.

Nu sitter man här med kaffet och ska snart in i duschen för och sen dra sig till jobbet. För idag öppnar vi vid 4 och idag blir det värre än igår det lovar jag er. Men bara och bita ihop.
Och allt detta för Björns skull!
Så får se hur jag ser ut imorgon. hahahhaa

hej hopp!

//jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil