måndag 29 juli 2013

Dax igen (Pride 2013)


Hej , hallå, nej vänta!

Är det verkligen såååå länge sen jag la in något här! 
Jaja, ingen ork och mycket annat som händer.
Har helt enkelt ett liv. (YES)

Men nu sitter jag här igen och det är sensommar och PRIDE!!!
Dax igen som titeln säger!

Börja med en underbar söndags middag på Thaibåten med Lady Di och Kina med vänner. Magiskt!
Bra mat och riktigt nice musik i bakgrunden. (Blir fler besök ditt)


Och sedan vart det en tidig kväll p.g.a att The Lady började jobba idag igen och vi båda var faktiskt trötta.

Idag blir det att få bort lite räkningar och sen det nya äventyr på Rooni Mansion med Mr Rooni han själv.

Säger inte såå mycket men det kan ju framkomma att det är möjliga förberedelser för lördagens parad.

Och sedan blir det MÅNDAG HELA VICKAN!

Byebye for the moment //Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil