måndag 29 juli 2013

En ny till samlingen

Lady Di hon vet vad hur man ska lyckas få mig på det bästa av humör!

och igår när vi kom hem så gjorde hon det igen.
På en av hennes många resor den här våren så kom hon ihåg mig och köpte en ny mugg till min samling.



Med det så har jag också fått ett nytt mål att resa till.
Är ju så att när det gäller mina Starbucks muggar så ska jag ha varit där eller ska ditt.
Så New York here I come!

Det är ett gott tips till er mina vänner när det gäller gåvor till mig. 
Jag vill så gärna ha nya mål att resa till så varför inte egga mig med en mugg först.


TACK älskade vän!
Byebye for the moment// Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil