onsdag 14 december 2011

Sömn?!?!?

Klockan är kvart i 5 på morgonen!!!!
Helt otroligt att jag är vaken!
Men vad ska jag göra när jag inte kan sova?
Jo jag fixar till gardinerna i sovrummet och julpyntar!
Men nu så kryper jag ner och ska försöka igen!
Brukar annars somna direkt när jag bäddat rent.
Måste ju färdig upp om några timmar ska nämligen fixa lite inför kvällen som kommer då D kommer upp igen.
Oh happy days!!! Kommer bli några sjukt roliga och mysiga dagar!!

Vad brukar ni göra när ni har det svårt och sova??? (tips tack!!!)

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil