tisdag 20 december 2011

Låt julahoppingen börja!!

Så sitter vi här på bussen med alla käringar , medtagen gubbe och en fruktansvärt pratglad busschaufför.
Bakdelen av det hela är att denna pratglada chaufför missförstått våran reservation av platser, istället för dom 2 platserna BAKOM toan så fick vi dom 2 FRAMFÖR!!!!

Hallå vi (Jag och fröken Travtjenko) har båda långa läckra ben och vill då ha utrymme för att vårda dom!

Det här ska fixas inför hemresan. Nej jag är inte bitter utan bara lite morgon grinig ^^

Sen tanterna bredvid sitter nu, ja NU och dricker gin och tonic! Klockan är ju inte mer än 20 över 6 på morgonen hade det varit lördags morgon på en efterfest eller på väg hem från en hade jag haft mer förståelse. Men ,men vad kan man göra???

Fråga om man får hänga på?? Hihi.

Nä nu så blir det och ta sig en lite lur innan det blir dax för frukost nr 2 . Kära Linda bjöd ju på frukost på sängen förut. Guld värt!!!

Så vad tycker ni om det här???



Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil