fredag 2 december 2011

Jul shoppingen

Då så , då har det börjats!!!
Julsaker och gran pynt köps in för fullt!
Och då har jag den kommande Ullareds resan kvar med!!!
Men i år får jag ju pynta och fixa på riktigt, förra året så var det ju flytten som tog all plats. Jag kan inte fatta att jag snart bott här i ett helt år!!
Men det ska bli så underbart med jul här.
Kommande uppesittar kvällen med goda vänner och innan det blir det myskväll med D då granen ska kläs och möjligen någon klapp^^ hihi

Hur blir det för er!??
Och
Vad tycker ni om alla oss tokar som tar oss till Ullared?

Byebye for the moment //Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil