Använder Blogger.

Summa sidvisningar

lördag 16 juli 2011

Våning 5


Kvällen började lite snällt när Naffe "the naff" och Lena Kom in och käka tapas på jobbet. Tjejerna satt länge så jag han plocka ihop ute serveringen och fixa  lite innan stängning. Bara kassan kvar och göra och då så hoppar tjejerna glatt iväg till charkens ute servering och väntar på mig^^

Vi möts upp efter jag slutat och tar fördrinkar på charken som sakt men rör på oss ganska snart till Platens för lite shotar innan vi rörde oss vidare mot hör och förvånas HARRYs/Sliver.

Väl där så hoppa vi upp på dans golvet direkt. När vi kollar upp mot Dj:båset så ser vi något bekant med han som står där inne och plötsligt slår det oss att det är ju han , ja han från skilda världar Daniel eller Bengt som han heter på riktigt.



Var ju bara tvungen och ta ett kort och ja då ska han ju se det och börja posa med.
 så jag kunde ju inte vara sämre^^

Tycker jag lyckas!
Sen avsluta vi hela kvällen med och ta oss tillbaka till Platens för ett sista glas och vila benen lite.
Istället vart det och träna magen en del genom och ta upp en del av kvällens skämt.
STORA favoriten var
blondinen som 1 gång i månaden åkte till sjukan och sålde sina ägg.
Vägen ditt var enkel, hissen upp till våning 4.
thats it.
Men en dag träffar hon en snygging till man i i samma hiss och hon frågar om han ska till våning 4 och hjälpa sin från med och sälja sina ägg.
Nej svarar manen och säger att han ska till våning 5 och sälja annat och kollar ner mot kön.
Några veckor senare så möts dom igen och mannen frågar nyfiket våning 4 igen, blondinen svarar  skakande på huvudet men riktigt uppblåsta kinder och visar 5 fingrar på handen.
Våning 5.


Så det var väl där vi hamna i slutet av kvällen, våning 5^^

Vad gjorde ni igår och vad händer ikväll??

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil