Använder Blogger.

Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Bak i stan igen ^^


Så har man kommit igång med och baka igen.
Just den här över gjordes till midsommar och den försvann riktigt snabbt.
Så jag bestämde mig för och göra en till.
Dom är ju sååå goda om jag får säga det själv.

Men den jag gjorde nu sist vart lite av något annat, jag smaksatte den nämligen med färska körsbär och peppar tryffel. Mumms riktigt gott, Mmmmmm!

Och med hjälp av lite florsocker så blir det genast lite mer ätbart för ögat.
Den här Tårtan kommer inte räka länge om jag känner mig rätt^^



Lite kaffe till sååå klart!

Vad tycker ni?
Ser det ätbart ut eller är ni inte så glada i choklad??

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil