Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 15 juli 2011

Did you know???



Att Leighton Meester eller Blair Waldorf som vi känner henne  också sjunger??
Jag vart lite förvånnad över att få reda på det.
2 singlar  har hon släpp som jag kan få fram med hjälp av wikiopedia.
  • Somebody to Love 2009
  • Your Love's a Drug 2010
Den sist nämda var låten jag hörde först och som jag faktiskt gillar.
Nu hoppas jag på mer från henne.
Lite skoj när man blir "tagen på sängen så"


Nästan samma sak som när man fick reda på Gwyneth Paltrow sjöng, då hon  hoppar in i Glee och river ett par låtar och bra med.

Det vissar sig så klart att skådisen även gjort några låtar. Inriktning country.
Inte helt min grej, men hennes glee låtar är helt okej.

Tänkte jag slänger in  en låt från varje tjej^^
Så får vi se vad ni säger!




Vad tycker ni??




Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil