tisdag 25 oktober 2011

Vän för livet!


Naffe, min Naffe!
Efter att ha jobbat i kväll, så kom naffe förbi på jobbet för och säga hej och njuta av en god efterrätt.
Medans jag dukade upp restaurangen för lunch imorgon.
Efter att vi båda var klara med vårat så bestämde vi att det var dax för lite mer matig mat,
Så mot Burger King.
Jaja, jag vet att det inte är det bästa valet men kl:23.00 så finns det inte mycket och välja på i Linköping.

Massa skratt och nöje (som vanligt.)
Jag stod för maten och Naffe lova att hon skulle ta lunchen som vi tar imorgon mumms. Mer Naffe tid Tack!
Säger det inte ofta men hon är en av dom som jag känner jag kommer känna resten av mitt liv, vart hon nu kommer bo!
Hon är guld värd och jag säger inte nej till mer Naffe tid!
Ville bara säga det vännen!

BTW njut av hennes blogg här.

Nä nu har jag skrivit ihop 3 inlägg och sängen lockar.

Natt natt på er alla!
Vad hände er i dag???



Love you girl!

Byebye for the moment//Jocke

1 kommentarer:

Naffe sa...

Love you, babe <3

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil