söndag 23 oktober 2011

?! ?!?

Ja  då undrar man varför ja, varför folk helt öppet på en fest kan öppna sig och bara berätta om hädelser i sitt liv.
Det hände mig ikväll!!
Vart "på hoppad" hej jag känner igen dig!! Vet vart du jobbat osv.
Och sen kom det, all det där med problem mm.

Men varför just jag och bara så där?!?
Och han avsluta allt med " du är den första jag säger det till"
Ja just det. Förlåt killen , men du har säkert reda. Gråtit utom det hos någon go tjej kompis.
Men varför händer det hela tiden och VARFÖR just mig???
Händer set ofta er?
Eller rättare sakt händer det er med????



Byebye for the moment //Jocke


Ps. Ja det kommer komma ett inlägg om den underbara födelsedags festen.ds

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil