onsdag 7 september 2011

Posten vilket skämt!!




Jag har nu väntat på ett paket i ca 2 veckor, det här paketet innehåller något viktigt till festen som närmar sig! Det är nämligen en del av min kostym jag ska ha. Det ska dock göras några ändringar på det som väntas.
Efter att ha ringt runt som en idiot så fick jag reda på vad jag hade för koli nummer och ringde då upp posten för att få reda på vart mitt paket är någonstans. Efter att fått talat med en hemsk finska vid namn Pia ( mycket otrevlig kvinna) som oförskämt sa att paketet fanns på utlämnings stället , problemet är bara att jag inte fått någon avi eller sms om det.

Det då den här Pia sa vara att det var teknikens fel och inte postens. Idiot, det var ju POSTENS TEKNOLOGI som inte funkar!!!!!!
Men du kan ju aktie reklamera sa hon sen, vilket jag koma gör sa jag då. Och du hette fråga jag sen.
Då la hon på. JA jag nä de henne i min reklamation. En otrevlig och hemsk telefonist ska sååå klart nämnas där. Hämnden är ljuv^^
Så imorgon blir det och hämta ut mitt paket och springa till skräddaren. Så min kostym blir klar och ja den kommer rocka fett!

Byebye for the moment // Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil