tisdag 17 april 2012

Maskerad!!!!

Ännu en gång så har det varit en maskerad , dock så var det inte jag som höll i den utan vann den!!!!
Haha
Ja det är sant för er som missat det.

Temat var: Röda mattan , sensuellt , fantomen på operan.
Jag gick all in och körde.....
Det är upp till er och gissa^^

Så vad vann jag då!?!?!?
Det jag vann var en weekend för 2 till Barcelona!! !!!!
Helt super!

Och den andre som ska med är ingen annan än min ständiga vapendragare sen 20 år sen. JACK!!!

Kommer bli helt super!


Så vad tycker ni??
Gillas/ogillas????

Byebye for the moment /Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil