lördag 26 februari 2011

Club C och bubbel!


Så här dagen efter känns det riktigt bra om jag ska vara ärlig.

Igår efter jobbet så gick jag och Linda T till invigningen av Club C på stora torgen här i staden.
Och det var riktigt bra, bra musik, bra folk och gott om bubbel!
Och för en gångs skull på väldigt länge så kände jag mig riktigt snygg!
Men hade ju kläder för tillställningen med.
Nya byxor,hängslen och tröja!
Så jag var/är riktigt nöjd med kvällen.
Massa mingel och "privat" rundvisning av stället, tackar Paulo för det!
Efter en mycket lyckad kväll så blev det och gå hem med lite lätta bubblor under skorna, men först förbi och köpa lite spinokopida(grekisk fetta ost och spinat paj) Gott!
Väl hemma blev det och njuta av den grekiska läckerheten. Sen  tvätta mig och ner i säng efter en riktigt bra fredag! Den första på lääänge!
Får se om det blir en repris ikväll hehehe.
Bye bye!
//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil